Uw personeelsmanagement,
onze zorg!

Ondersteuning bij al uw personeelszaken.

Ondersteuning bij al uw personeelszaken.

Gardenier HRM Support

Wij richten ons op het adviseren en praktisch ondersteunen van met name MKB-ondernemers bij vraagstukken van personele en organisatorische aard.

Daarbij hebben wij oog voor een goede balans tussen uw belangen als organisatie en die van uw medewerkers. Uw bedrijfsresultaat hangt immers af van uw medewerkers. Hun tevredenheid speelt daarbij een grote rol.

Waarom uitbesteden?

Administratie, arbeidsovereenkomsten, regels, verplichtingen, coaching, verzuim, opleidingen…zo maar wat zaken die komen kijken binnen het speelveld van HRM. Zaken die heel belangrijk zijn, maar ook zaken waarvoor u niet de juiste kennis heeft. Bovendien heeft u minder tijd om zich te focussen op wat nét zo belangrijk is: uw eigen business. Wij nemen u de HRM-taken graag uit handen, zodat ook u kunt doen waar u echt goed in bent.

Kom met ons in gesprek!

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen? Laat uw gegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact met u op.

De kracht van samenwerken

Wij werken niet voor onze opdrachtgevers, maar werken met ze samen.

Wat onze klanten zeggen

Ik heb Linda leren kennen als een zeer deskundige HRM-adviseur. Woorden die haar o.a. omschrijven zijn professioneel, passie voor het HR-vak, communicatief sterk en integer. Ze heeft veel ervaring waardoor ze een waardevolle sparringpartner is op het gebied van alle HRM-vraagstukken. Kortom, een vakvrouw pur sang.

Eva Klat – Mobiliteitsmanager bij Gemeente Groningen

Linda is a very kind colleague who has got very good professional skills and communicative as it is required by the HR Job.

Junmin Zinnack – HR Director XCMG Europe

Ik heb over een periode van ruim 2 jaar met Linda mogen samenwerken. Ik heb Linda ervaren als zeer ‘hands-on’. Ik heb gezien dat Linda in staat haar geadviseerde HRM beleid ook daadwerkelijk kan implementeren. Haar raakvlakken zijn divers. Van het opstellen van contracten, het begeleiden van een selectieprocedure tot aan de implementatie van een competentiemanagement systeem. Ze is als HRM’er goed op de hoogte van actuele ontwikkelingen. Linda is een HRM’er die in staat is te focussen op organisatiedoelen zonder het sociale en communicatieve aspect van haar functie uit het oog te verliezen.

Alex Alt – Controller Delta Biovalue

AMCA heeft van het begin 2012 tot begin 2014 Linda ingehuurd voor het maken van een HRM-beleidsplan. Vanuit “het praktisch niets” heeft ze een goede basis gelegd voor het verder uitbouwen van dit plan. Wegens een tegenvallende markt hebben we deze werkzaamheden helaas moeten stop zetten.

Tijdens deze twee jaar kijk ik met veel plezier terug op de prettige samenwerking met Linda. Linda is een absolute vakvrouw, werkt gestructureerd, is loyaal, integer en staat ( ook na werktijd) altijd voor je klaar.

Ik ben er van overtuigd dat ze elke andere organisatie op deze zelfde wijze kan versterken.

Jan Willem Van Den Berg – Sales Director Amca Hydraulic Fluid Power

I worked with Linda for a period of more than one year and highly recommend her HR services. In a turnaround situation she has been a solid asset on our team to organise and structure the HR side of the operation. I also believe we had good value for our money and enjoyed her positive attitude.

Paul Schut – General Manager Amca Hydraulic Fluid Power

Linda is a reliable and honest person. In her work, she is a perfectionist and her commitment provides the necessary dot the i. Linda knows on the basis of facts to form a sound advice and always provides a listening ear. She has half a word enough to know what is asked of her and is 24 hours a day for you. Linda is an absolute professional and a very pleasant person to work with.

Monique Arends – Office, PR & Communicatie Manager Delta Biovalue

Onlangs heb ik Gardenier HRM Support ingeschakeld voor de werving en selectie van een nieuwe collega in de functie van junior consultant. Ik kende Linda al via een opdrachtgever waarvoor wij beiden werkzaamheden hebben verricht. Zodoende wist ik dat ze over de kennis en expertise beschikt om deze klus te klaren. Mijn verwachtingen zijn zonder meer waargemaakt. Binnen zeer korte tijd werden een aantal kandidaten geselecteerd en inmiddels is ons team versterkt met een van deze kandidaten. Mijn conclusie: Linda Gardenier is een gedegen professional die weet van aanpakken en ze is in staat om binnen korte tijd resultaten te boeken.

Danny Rieske – Directeur AMK Inventis